Dålig uppdatering

När det är mycket som händer hemma, i skolan, jobbet osv så är det svårt att hinna med bloggandet. Ska försöka bättra mig för det är otroligt roligt med alla man träffar här ute i bloggvärlden.

Har haft tre tentor inom loppet av en vecka, tufft, Nu är de äntligen över och jag kan blicka fram mot ett nytt äventyr. Återkommer senare i veckan med detta.

Idag ska jag ha en heldag hemma med städning, tvätt och bakning. Fyller 24 på söndag och ska ha lte kalas så idag ska jag provbaka. Blir ganska mycket bakning och min sambo har säkert hunnit tröttna på bakverken innan helgen men för mig är det viktigt att de som serveras är provat tidigare. Sen vill man ju servera nybakat på söndag så de blir dubbelt upp av varje kaka denna veckan, haha.

Idag blir der chockladcheescake och kärleksmums med chokladbitar. Båda från Leila Bakar. Tycker hon är fantastiskt inspirerande och gör otroligt smaskiga saker.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0