Kallt och mörkt

Jag glllar vintern. Vitt, kallt och tyst. Jag gillar det. Jag gillar allt det, förutom mörkret. Visst kan det vara mysigt och så några timmar, men när nästan halva dagen är mörk så blir man bara less. Men Men.. Inte så mycket man kan göra åt det... (:


Har blivit klar med min adventsöjusstake. Blev inte alls som jag hade tänkt det. Zinkfatet jag köpt var för smalt kort för 4st blockljus så det fick bli ljushylsor och smala ljus istället. Så.. Den fina med tjocka, vita ljus med stora zinksifror blev en med smala ljus och små siffror. Allt kan inte bli som man tänkt det (:


Har fårr upp nästan alla julgardiner. Första julen i hus gör ju att man inte alls hade så många gardiner som krävdes, men nu är det bara tre par till vardagsrummet som kommer på posten vilken dag som helst.

Ha en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0