Det snöar!

Äntligen verkar vintern ha innfunnit sig och det är riktigt vitt och fint ute. Alla träd är fulla med snö och åkrarna är orörda och helt vita. Vackert är det!

Vill inte att de ska låta som det gör i många bloggar, istil med : Förlåt att ja inte skrivit på länge...

Men nu låter det faktiskt så även här. Vi har båda upp över öronen att göra med allt som har med julen att göra. Klappar ska handlas, de ska pyntas och det ska planeras. Det blir inte mindre att göra med tanke på att det ska firas jul här hemma både den 23:e och 24:e. Mkt att göra, precis som jag vill ha det. Sen har sambon nytt jobb, som innebär mycket resor och utbildningar i början och jag har två tentor precis efter jul ( läser till ekonom på högskolan i Halmstad ) så det händer en heö del här hemma (:


Har iallafall hunnit börja med julklappsinslagningen, något jag tycker är väldigt, väldigt roligt. Jag är ingen mästare, men har massa olika papper, snöre, ettiketter med mera. Någon mer som är bra och som kanske har några roliga tips?







God jul så länge!

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad det är kul att slå in paket! Och dina blev ju superfina. Kram Kikan

2009-12-29 @ 21:51:59
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0