Inför sommaren 2010

En lätt höstkänsla har smugit sig på mig mitt i detta regniga och ruskiga vädret. Inte mig emot då en varm kofta, en kopp te och lite scones i höstmörkret är bland det bästa jag vet, men det kanske är lite väl tidigt?!

Har i vilket fall börjat planera lite smått för blommor och liknande som ska blomma till våren och sommarn nästa år. Fick hem 50st frön från vit blomstertobak igår som jag köpt av en privat odlare på nätet, spännande! Planerar att plantera några av dem i ett litet stenparti vid hörnan på ett av uthusen.
  Någon som har erfarenhet av blomman och kan ge några bra tips? Allt är välkommet (:




Kommentarer
Postat av: Bittan

Hej !



Va fint ni bor :-)



Du behöver inte vara medlem i Picnic ,inte ens ladda hem programmet. Följ bara länken på min blogg och lägg den som favoriter.Man kommer åt en del utan att uppgradera och betala ( inte så dyrt) och det är fullt tillräckligt för att "leka lite". Uppgraderar man får man fler mallar men de flesta användbara funktionerna är faktiskt tillgängliga utan att betala. Mycket smidigare än tex photoshop som jag alltid tröttnar på att försöka göra nåt i.



Ha en mysig "höst" kväll ,åtminstone känns det så här.



Kram Bittan

2009-08-13 @ 18:32:52
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com
Postat av: Lina

Det ser ut att bli jättefint!

Takbjälkar är ju underbart...



Kram Lina

2009-08-15 @ 18:47:41
URL: http://ida-lina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0